Deletedmom_102 ayybukemm06 annem geçirdi ölen bile olmuş stres tetikliyor ilaçlarını düzgün kullan kafanı rahatlat hijyene dikkat et çok zor geçiyor annemden bıkıyorum resmen ben artık öleceğim galiba demişti iyi bir doktora muayene ol
Deletedmom_102 ayybukemm06 bagisikligini giclendir dediğim gibi stresten uzak dur moralini yüksek tut..Allah şifalar versin anneme sürekli dua etmiştim kivrandikca
zumra-19 İlaçlarınızı düzenli kullanın geçecek 1.5 sene önce oldum çok ağrılı bi hastalık Allah acil şifalar versin
ayybukemm06 zumra-19 çok sağol Allah razı olsun. Emzirdiğim için basit düzeyde ilaç verdi doktor çok bi işe yaramıyor:(
ayybukemm06 Deletedmom_102 yakın zamanda randevu bulabilirsem önce bi cildiyeye gidecem bakalım ne der :(
canseeellyy Galiba bende oldum gece yanığı bugün sağlık ocağına doktor gece yanığı olabileceğimi söyledi krem verdi bebeğim daha 1 aylık onada geçer diye çok korkuyorum. Boynumda çıkmış küçük ama ağrısı çok fazla. Bulaşıcı mı acaba bebeğime de geçer mi ?