asecim Kizlarcim selam, oglum 7 aylik su an icin bizim yanimizda besikte uyuyor, belli bir sure daha yanimdan ayirmayi dusunmedigim icin buyuk yataklar, karyolar tercih edemiyorum. park yatak alsak kac yasina kadar kullanabiliriz acaba?
sweetangell asecim biz doğduğundan beri park yatak kullanıyoruz şu an 15 aylık . 3 yaşına kadar rahat kullanılır diyorlar
alonee asecim chicconun park yatağını kullanıyorum 4 yaşa kadar kullanım sağlayabilirsiniz ayaklarını söküp oyun alanı şeklindede kullanabilirsiniz. Anne yanı özelliğinde mevcut
CankizimRavzam asecim benim kızım doğdu doğalı beşik sevmedi hep benimle uyudu şimdi ona yer yatağı yaptım döne döne uyuyor hanfendi 3 buçuk yaşında ☺️🤍 park yatakta iyi oluyor bence geniş olduğu için 3 yasa kadar uyur diye tahmin ediyorum
asecim CankizimRavzam valla aslında en iyisi çok daha rahat uyuyorlarrr💘 bakalım mecbur alacağız beşikte yatamıyor istediği gibi dönemiyor yetmiyorrrr kendilerine🫠 odasında da yatırmak istemiyorum kendi kaygilarimdan dolayı park yatak işimizi görür gibii
CankizimRavzam asecim seni çok iyi anlıyorum canım bende odasını ayırmaktan korkuyorum çünkü iki kere atesli havale geçirdi kızım gece eşimle ikimizin gözü kulağı kızımızın sesinde nefesinde o yüzden biraz daha bizimle yatacak yer yatağında yapacak bişey yok canı sağolsun yeter ki evet daha rahat dönüyorlar ♥️🤭☺️ ve park beşik işinizi görür bizimkide park besikti baya genişti yatmayınca fazlalık oldu bizde curumesin diye deprem bölgesine gönderdik herşeyini