Kızlar merhaba, 4 ay olmamıza 4 gün var.Yaklaşık 1 hafta 10 gündür uyumamak için herşeyi yapıyor.Uyutacağız diye belimiz kopuyor mahvolduk artık.Akşamları 7 de uyuyan çocuk 11 12 lere kadar uyumaz sürekli bi mızmız huzursuz oldu.Ne yapsak durduramıyoruz da çok çabuk sıkılıyor.Sürekli ağlıyor.Yaşayanlarınız var mı acaba, bi yardım edin bana.☹️