Merhaba kız kardeşlerim, 6.5 aylık bir evladım var. Pek ağlamayan keyifli, geceleri nistepeten iyi uyuyan (2-3 kez emmek için kalkan) enerjik bebişimi 4.ay atağı çok etkilemişti.
Gündüz uykularımız asla asla 30.dk’yı geçmez olmuştu. 30 dakikadan 4 uyku yapıyordu ama ona yetmiyordu tabi ki. Bu durum bi süre sonra gece uykularını da bozdu ve 5.ay itibariyle ne gündüz ne gece uyumayan, keyifsiz bir bebiş oluverdi.
Mesela 5.5 aylık olduğunda da gecenin ortasında uyanıp 2-3 saat uyanık kalma huyu da ortaya çıktı ki Allahtan 1 hafta filan sürdü.
Şimdi 6.ayla birlikte gündüz uykuları düzeldi, uyanıklık penceresine uygun zamanda yatıp 50-75 dk arası uyuyor ama gelelim ki gecelerimiz hala çok kötü. 7-8 kereden sonra saymıyorum uyanmalarını.
Şimdi sorum şu ki gündüz uykuları da düzelmiş olmasına rağmen gece neden hala düzelmemiş olabilir ki🥺 sizlerin nasıl? İlerde ışık var mı🥹