Kızlar merhaba kızım 20 gün sonra 2 yaşına girecek.
Bu sabah kapının önündeyken sadece kafamı uzatıp ona seslendim ve bağırarak koştu bana çok korktu o an. Ve ben de çok üzüldüm vicdan azabı çektim. Daha sonra gün içinde onun olduğu odanın önünden geçince korktu daha sonra arkasından odaya girince sıçrayarak korktu. En sonda TV sesi yüksek çıkınca irkildi korktu. Bu durum beni çok endişelendirdi. Öyle korkak bir çocuk değildi. Bugün üst üste öyle korkunca endişelendim. Eşim de sabah çok korkunca yüreği kalkmıştır diyor ama ben anlamıyorum. Böyle devam ederse diye tedirginim. Böyle birşey yaşayan var mı üst üste neden korkuyor. Sessiz seslendiğim için niye korkmuş olabilir. 🤒😔