Nurdanzdmr Cnscns2309 anne sütü sivilcesi deniyor herkesin bebeğinde oluyor zamanla kendiliginden bir kaç aya geçiyor
SedaveDoga Cnscns2309 isilik olduysa üstünü ince giydirin yazın bizde çok çektik öpmeyin sürekli yıkayın beb doğal gül suyuyl siliyordum iyi geldi
baharh Cnscns2309 merhaba her gün olmasa da sık yıkayın kat kat giydirmeyin terleyince hemen üstünü değişin pişik kremide sürebilirsiniz nemli kalsın
moonlightbetul Çok kalın giydirmeyin evin sıcaklığı 22 derece üzeri olmasın ona göre giydirmeniz gerekiyor. Birde bebek gazlı ise çok ıkındığında yüzünde izler çıkıyormuş doktorumuzdan aldığım bilgiler bu şekilde
Cnscns2309 KaynanaYiyen hiç kıyamıyorum öpmeye🫠elini sadece öpüyorum, normal diyolar yenidoğanda isilik, ama azalıcak gibi olup çoğalıyor birden anlam veremedim yarın doktor yolu gözüktü
KaynanaYiyen Cnscns2309 gidin kuzum doktora. Bilemedim. Bu zamanların kıymetini bil nolur. Yani sıkıntıya girmeden doya doya sev onu demek istedim.. Stresin hiç birşeyin önüne geçmesin. Ben çok korkunç bi lohusalık geçirdim. Sen deyince 15 günlük diye çok üzüldüm o günlerimi hatırlamadığıma. 🥹🥲
Cnscns2309 KaynanaYiyen ben de tadını çıkartmak istiyorum, çok bilmiş insanlar yorum yapıp karışmasa çok daha keyifli geçecek eminim🥲
Deletedmom_102 Cnscns2309 bana süt damlat demişlerdi bepanthol ve kantaron yagi duyduklarım geciriyormus
Busra986532 Cnscns2309 ben sudocrem kullandım boyunda çoktu geçirdi. Yüzünde sonra çıktı çok kötü dr götrdüm krem verdi geçirdi
As06- Cnscns2309 nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bu havada isilik olması zor gibi birde sadece yüzünde varsa isilik değildir diye düşündüm bazı emen bebeklerde oluyor siz doktora sorun isterseniz
Sedaekrem Cnscns2309 isilik olayi bızd popoda oldugunda doktor ilaca gerek yok bol bol yıka ıslak bırakma ve nemelndır dedi