Yeni doğduğu zamanlarda sma kullandım cocuk 3 gün kabız oldu fitilde çare buldum yoksa kusuyordu mide dolu diye hiç bi gelişimde sağlamadı.
Hipp kusturdu 2,3 defa denedim az denememde bile bu sorunu yaşadım
Aptamile başladık cocuğum cok sükür baya geliştiğini gözle gördüm özellikle kilo anlamında tam standarta ulaştı .
En iyisi demeyeyimde bizim en iyimiz aptamil açıkçası
Bide her bebek farklıdır böyle yazdım diye sizde olacak diye bi şey yok sakın etkilenmeyin