SedaveDoga Gece gaz çıkartmayı bırakmanız biraz içimi rahatlattı. Vallahi bazı seferler 20 dk uğraşıyorum omzumda, dizimde, kolumda… ve bebeğime eziyet eder gibi geliyor uykulu çocuğa pat pat pat vuruyorum, ıkıl ıkıl sesler çıkarıyor. Lanet olsun çıkmasın gaz deyip yatırıyorum :( Sonra diyorum ki gerçekten ona kıyamadıgın için mi yatırdın yoksa kendin mi sıkıldın.. neyse
Sağlık ocağı muhabbeti gerçekten çok hoşuma gitti. Bu tam benlik bir hareket. Ancak böyle inanırım ve ikna olurum. Daha önce eşime teklif ettim sık sık sağlık ocağına gitsek dedim çünkü 7 günlük kontrolünde doktor kilo almamış mama verin demişti o zaman aşırı hassaslaştım kafayı yiyecektim süt sağarken mama vermeyim sağıp sağıp içireyim diye. O zaman demiştim ne olur Sağlık ocağına gidip bakalım diye esim onaylamamıştı. Böyle şeylere gerek yok diye. Oysaki beni ancak bu iyi eder.