Arkadaşlar bebeğim doğduğunda beyninden bi damla kan kafasına damlamış ve kafasında hafif bi şişlik vardı şimdi 1 yaşında ozamanlar çok önemli gibi bir şey demediler sonra baktırın kontrol ettirin büyüyünce biraz dediler bizde randevu düşüremedik nörolojiye herneyse gittik bebeğime anestezi doktoru gördükten sonda anestezi verilip emara sokulacak aşırı panik biriyim hiç içim rahat değil anestezi alacağı için ve korkuyorum bu kontrolü de yaptırmam gerekiyor içimde bir şey kalmasın diye ne yapacağım yaptıran varmı tecrübesi olan var mı