Rabis9555 Bebeğim 40 ı çıkara kadar sorunsuz emdi fakat sonra doymamaya başladı sütüm yetmedi. Şimdi mamaya başladım. Tavsiyeleriniz var mı? Sütüm doldukça da süt verebilir miyim? Lütfen yardım edin
Sarahh Rabis9555 sütünüz doldukça değil mama verdinizse 1saat felan sonra emzirin. 1,2 damlada olsa emsin , hem geç geç emzirirseniz azıcık olan sütünüzde gider
Rabis9555 Sarahh tamamdır çok teşekkür ederim. Meme reddi yapmasından korkuyorum çünkü göğsüme geldiğinde ağlamaya başlıyor ama almıyor
seymakr Rabis9555 benim kızım aynen bu şekilde meme reddine başladı sonrasında hiç almak istemiyorlar. Biberonu kesin eds yapın. (youtubedan bakabilirsiniz) hem sütünüzü getirir hem meme reddi yaşamaz. Kaç aylık olursa olsun 4 numara eds kullanın çünkü 4 üzeri çok fazla akıtıyor
Fulo Sütün artmasi için bestlak alın ebebekten ve su için Memeden süt gelmese bile emzirin süt zamanla gelıyor artiyor