37sevval yürümesi dert değil zaten bende dert etmiyorum ama adım atmaması yürüteçi hiç kullanmaması tuaf geliyor bana zaten geriden geliyor yani çoğu şeyi geriden geliyor oda erken doğuma bağliyorum onu sorun yapmıyorum. Aslından 22 aya kadar yolu var diyorlar 18 de değil diyorlar.