Merhaba anneler. 1 aylığız ve bebeğim memede uyuduğu için ve meme ucumu zor tuttuğu için doymadığın düşünüyorum. Ki bence doymuyorda çünkü benden emip uyuduğu zaman bile çok çabuk uyanıyor. Her neyse.. ben beni emdikten sonrasında biberon ile sağdığım sütümden de veriyorum. Bu şekilde içim rahat ediyor. Birde geceleri sağdığımı veriyorum. Biberona çok karşı olanlar var seni emmez diye. Bebeğim memeyi tamamen reddetmiyor. Sadece ben tatminsizim. Benim gibi biberon ve meme ilerleyip sıkıntı yaşayan oldu mu? Bebeğiniz memeyi bıraktı mı? Biberon meme devam edemez miyiz🥹 Ve zamanla beni daha iyi tutup emer mi??? Lütfen tecrübeli olanlar yazsın☹️