muhammedim06 Sezeryan olupta bel ağrısı yaşayan varmı gecem gündüzüm haram oldu 3ay oldu doğum yapalı 3aydır mahvoldum yarın doktora gidicem bakalım
rainayaz muhammedim06 evet canım 5 aya kadar bende bel ağrısı çektim sonra geçti. Özellikle bebeği banyo yaptırdığım zamanlar kitleniyordum ağrıdan
Prensesannesi32 muhammedim06 6 ay 10 günlük bebeğim ben hala çekiyorum ama ara ara oluyor sürekli degil
Acemiannee000 muhammedim06 bende de oldu bir ara tamamen kitlendim eğilip kalkamıyordum bile hiç geçmeyecek sandım ama geçti. Tabi tamamen değil azaldı sadece bi tek 3 tane fıtığım var o yüzden de çok ağrıyo
muhammedim06 rainayaz keske sadece bebegimi banyo yaptirirken agirisa ozellikle yatarken daha cok kitleniyor belim kalkamıyorum sizede cok gecmis olsun sukur kurtulmussunuz🙏
1mehmethaninannesi muhammedim06 evet bende oldu . Spinal sezaryen oldum. Doğumdan sonra başladı özellikle çocuk ayağımda iken kitleniyordum resmen . Doktor Bi tane fıtık var dedi. Ama teshisten sonra pek ağrı yaşamadım sanki teşhis tedavi gibi oldu 😃 ha ama düzenli hacamat yaptırıyorum belime onun da etkisi olabilir. Ama çocuk bir yasini geçiyordu yani öyle geçti biraz
dolcegurbanne ayy bugün ağlayacak dereceye geldim bebeğim kucaktan inmiyor bi yandan belim deli gibi ağrıyor. Post tam depresyonumun üzerine geldi yani 🥴
sakinolpelincim muhammedim06 benim de 14 ay oldu hala eskisi gibi değil ama iyiye gidiyor doktor disk kayması teşhisi fln koydu o bel artık hiç eskisi gibi olmayacak.
ikibaloglanannesi 8 ay oldu doğum yapalı. Spinal Sezeryan oldum. Ağır temizlik yapmasam bile normal ev işi yapayım hemen agriyor. Regl olduğum İlk gün daha çok ağrır belim önceden belim agrimazdi ama doğumdan sonra ne yazık bel ağrısı çekiyorum💆🏻♀️💆🏻♀️
Elifnefesyunus Valla ben doğuralı 15 ay oldu yavrum ara ara çıkıyor ortaya daha önce hiç böyle bileyim yoktu yataktan dedim yastıklarımı değiştirdim ama yok yani