Leylak2050 Ben weewell kameralı telsiz aldım. Çok memnunum. Kumandasından sesimi iletiyorum(kullanmıyorum pek ama :)), müzik açabiliyorum bebeğime uzaktan. Onu kullanıyorum, müzikleri rahatlatıcı. Görüntü kalitesi gayet yeterli ve güzel. Gece görüş de gündüz de ideal. Özelliklerini araştırabilirsiniz. WiFi ile çalışmıyor. Çekim gücü çok iyi, ben iyi ki aldım dedim. Bakabilirsiniz, sevgiler 🌸😇