edsn1 Hanımlar merhaba İst/Sultangazi de oturuyorum robot süpürgem bozuldu garantisi de bitmişti yani servise göndermemin pek bir anlamı yok bu civarda süpürgesi bozulup yaptıran var mı,nereye yaptırdınız?