BuseveMinigi bence bir an önce doktora gidin. faranjit falan olabilir. hastalığınız dahada ilerlemeden . bende grip sandim faranjit olmuşum. bebeğime de geçti.maske kullanmama rağmen. antibiyotik tedavisiyle düzeldim ama bebegimde. 1 haftada falan atlattı 5 aylıktı. korkutmak degilde amacım en doğrusunu doktor söyler. bebişler olmasa atlatılırda . emzirme döneminde bağışıklıkta düşük oluyor.