celikkkk tansiyon için doktor görüşü almanızı tavsiye ederim ama benimde bacaklarım öyle çok şişmişti ki ödemden resmen yürüyemez haldeydim (doğumdan önce böyle değildi doğumdan çıktıktan sonra şişti) , günde 2-3 kez annem yağlayıp masaj yaptı bacaklarıma öyle öyle 2 günde falan indi şişliği çok şükür ama tansiyon sorunum olmadı bir şey diyemeyeceğim