Kızlar bebegım 8 aylık uyuyacagı saatler hep huysuz oluyor uyumuyor sallıyorum pıspıs yapıyorum öpüyorum nınnı acıyorum ama yok hep ben ayagıma alır almaz kendınj yana atıyor kaldırmaya çalışıyor aglıyor bagırıyor uyumak ıstemıyor aslında uykusu var ama uyumuyor ozellıkşe akşamları saat 7 8 en geç 9 da uyuyan bebek gıttı 11 de uyuyan bebek geldı oda zor bela bır şekilde yanı inat edıp kundaktan çıkarmıyorum sonra uyuyor anlamadım ben bu ne atak falan mı ne zaman gececek