Bulut1307 iyi bir sma kullanıcısıyım.. optipro genel olarak kullanılan , comfort gaz açısından rahat edilen , iyi geceler daha yogun kivamli olup daha cok tutan mama cesidir.. ilk aylarda comfort kullandim cunku gaz sorunu cok yasadik daha sonra optipro ya gecis yaptik yavas yavas.. iyi geceleri de kullandim valla ben pek bir fark goremedim yine ayni saat araliginda acikiyordu 😅