Ben adet öncesi çok deliriyorum çok aşırı duygusal ruhsal sıkıntıda böyle sinirli yani belki herkes öyledir ama ben sanki fazla oluyorum gibi ani kararlar alıyorum insanlara karşı silip atıyorum her şeyi falan eşim regl öncesi olduğumu bildiği için sakin davranıyor geçicek diyor ama onunda sabrı sınanıyor daha sonra regl oluyorum briaz daha öyle devam ediyor sonra bitiyor biraz vakit geçiyor çok iyiyim enerjiğim geçmişe dönüp amaan niye takmışım kafaya hiç gerek yokmuş sakin olmalıymışım falan diyorum hani her seferinde büyük kararlar vermicem falan diyorum ama oluyor maalesef sizde de mi öyle