Kbr79 Kızım ağlıyordu hemen yetişim derken hızlıca tırnağı içten kesmişim oda bu hale geldi doğal yolla çözümü var mı çok korkuyorum tırnağımı çektirmek istemiyorum
Assf Kbr79 benimde öyle oldu doğal yolla hiç bı çözümü yok internetten baktım pamuk koyun yazıyordu pamuk koydum daha kötü oldu bende aynı çekmeye çok korkuyordum cesaret ettim gittim çektim iyiki çektim yani korkulucak hiç bişey Yok uyuşma geçtikten sonra çok az yanma oluyor oda çok az ondan da hiç bişey olmaz bu durumu cekicegine
Kbr79 Assf peki kızım daha 2 aylık 15 gün üstüne basamazsın diolar napıcam tırnak kökten mi çektiler geri ne kadar sürede çıkıyor
Umisko Kızınız ne kadarlık ? Benim bebeğimde doğuştan tırnak batığı vardı , pamuğu kaynak suyla steril olarak ıslatıp siliyordum iltihabı alıyordum hafifçe bastırarak o şekilde geçti , doktora da götürdüm doğru yapıyorsun dedi , kendi kendine iyileşti
Assf Kbr79 hayır canım kökten değil sadece batan yer varya onu çıkarıyorlar yandan biraz kesiyor tırnağı benimde bebeğim üç aylıktı iki-üç gün ev işi yapma bebeğini alıp emzirebiliyosun topuğuna basarak yürü bı kaç gün
Kbr79 Assf çok acıyor gerçekten bir an evvel gitmem gerek tırnağınız eski haline ne zaman döndü ne kadar sürede uzadı
Assf Kbr79 valla doktordan doktora değişiyor o ya benim kardeşimin tırnağı 10gunde uzadı ama yine battı benimki nerdeyse 5,6ay oldu daha Yeni uzuyo ama bidaha batmaz en azından benim doktorum güzel çıkarmış çünkü
Alpinnnesi Kbr79 merhaba Kübra aynı sorun bendede vardı podolag bul istersen bana çok yardımcı oldu çektirmedim