Bu konuda ben de çok kararsızım. Yazlık owli kundak tulum aldım yenidoğan bebeğim 0.2 tog ama memnun kalamadım yaka kısmındaki fermuar bebeğimi cok rahatsız etti..
Ergotouch 1 tog aldım kış için ama incecik geliyor gözüme 24-25 derece evimiz ona yeterli olucak mı bilmiyorum