Deniz_4773 Kızlar merhaba hamileyim 32 haftada doktordan çalışamaz raporu aldım işverene verdim bir hafta sonra doğum yapacam ordan da rapor alscakmiyim alacaksam kimden nasıl alacam nereye verecem bileniniz varmı anlatabilir mi
CaninannesiCemre Deniz_4773 Doğum yaptıktan sonra hastane size bir kağıt veriyor,onu doktorunuza imzalatıp ,iş yerinize veriyorsunuz