Cokmu az mı kanaman var benim.ilk gebeligimde olmuştu kanamam.ama.az di bir kaç gün öğle oldu doktor yerini temizliyor dedi gayet iyi dedi bir arkadaşımı. Fazla.kanamasi olmuş doktor onada aynını demiş. yat ve ayaklarını yukarı kaldır uzanırken ayakların yere değmesin bir kaç dusuk tehlikesi olan arkadaşım öğle yaparlardı doktoru öğle demiş yataktan fazla kalkma