Bebeğimde süt yumurta alerjisi var.gittigimiz alerji doktoru yaptırmayın demişti ama biz ondan memnun değildik baska bir alerji doktoruna gittik o da tekrar alerji testi yaptı evet alerjisi var ama aynı zamanda kolik de dedi zamanla geçecegini söyledi.Rotavirüs aşısını da vurdurmamızı önerdi. Suan 3 ay 18 günlük acaba yaptırsak mı cok kafam karıstı ya da hala yaptırabiliyor muyuz ? Alerjisi olan bebeklerinize rota aşısı yaptırdınız mı ?