kubraaac 2 aylık bebeğim var mama + meme şeklinde besliyorum ama garip bir şekilde acıkıyor sürekli mesela saat 14.20 civarı sağmıştım 50ml anne sütü ve 90ml mama içti saat 16.20 civarı tekrar uyandı ve emzirip 60ml mama verdim Böyle olması normal mi ?
cisemada kubraaac benim bebegimde neredeyse 2 aylık 2 saat oldu nu başlıyor aranmaya. Belki iştahlı bir evlattir🙂kaka çiş normal çıkıyorsa beslemeye devam bence
Defnesare15 kubraaac ben mama vermedim ama 2 saatte bir bazen saatte bir emzirirdim. Biberonla verdimmi 120 cc içiyordu