Hayatannesi Merhaba güzel anneler, 2 haftalık bir kızım var. Şişlide oturuyorum ve özel sağlık sigortam var, o yüzden özelde iyi bir doktor arıyorum. Bu bölgede tavsiye edebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı?
H135788h Hayatannesi canım ben Türkiye hastanesi Şükrü beye gidiyorum 160 TL falan muayene si ama gerçekten çok güzel ilgileniyor tane tane anlatıyor Hastası da çok yAni düşün ay kontrolünü. Kontrolden çıktım gibi alıyorum tasfiye ederim
ceylanonur Hayatannesi hastanede değil canım kendi muayenehanesi var nişantaşı da valikonağında ama google a yazarsan yorumlardan zaten görürsün ne kdr iyi bi doktor olduğunu