Merhaba arkadaşlar kızım 1 yaşında ve kedi, köpek gördüğünde deliriyor. Yürümeye de başladı parklarda kedi kovalıyor artık😂 arkadaşımızın bir kedisi var evinde beslediği ve biz bugün kızım onunla oynasın diye evlerine gittik. Tam hayal ettiğim gibiydi inanılmaz eğlendi. Ama annelik mi artık nasıl bir duyguysa içimi ufak da olsa kemiren bir şey var. Arkadaşım kedisinin kuduz aşılarını olduğunu söyledi ben sordum tırnaklarsa vs diye. Pati attı zaten hafifçe birkaç kez. Ama yine de tamamen rahatlayamadım özellikle bebeğiyle evinde kedi besleyen anneler bir şey olmaz değil mi? Biliyorum ki bir şey olmayacak ama bunu anne ve kedi annesi olan birinden duymak beni daha çok rahatlatacak. Şimdiden teşekkür ederim🙏