Allahım bugün uykularına ağlaya ağlaya geçiyor, kolay uyuyan bebeğim gitti. Yerine direnen, gözlerini kapatıp kapatıp açan, ağlayan bi bebek geldi. Henüz 3.5 aylığız ama bu uyku gerilemesi mi oluyor?😲 Gündüz uykuları zaten kısaydı ama 10-15 dkda uyanıyor. Tecrübeli anneler, tavsiyeniz var mı? 4. ay gerilemesi kalıcı oluyormuş 😢 Gece uykumuz güzeldi, bu gece nasıl olucak bakalım 😢