hakansedanur biz de baya zorlandık gaz konusunda o yüzden yazayım dedim. Birkaç damla değiştirdik, en son zinco işe yaradı deneyebilirsiniz. Aktardan anason tohumu aldık, frenchpresste 1 çay kaşığı kimyon 1 tatlı kaşığı anason 1 poşet de hazır Rezene çayını ekleyip demlendirdim. Böyle sabah akşam içtim. Şu an 4 buçuk aylık hala içerim. Bana da iyi geliyor sütten ona geçiyor. Bundan bir çay kaşığı kadar bebeğime de vermişliğim var. Tabi ki çok tereddütte kalarak. Kayınvalidem biz zamanında anason veriyorduk demişti, açıkçası çaresiz kalınca, kıvranan bebeği de görünce denemek istiyorsunuz yeterki rahatlasın diye. Faydası oldu mu dersen bence oldu, o gün normalden daha fazla gaz çıkarttığını hatırlıyorum. Bi birçok şey denedik, kiraz çekirdekli patik aldık, minik sıcak su torbası doldurup ayaklarına ve karnına koyduk. Kucakta farklı pozisyonlarda hoplattık. Deneye deneye bir şeyler keşfettim Ben de yazın sıcağında hep çorap giydim. Zor bir dönemdi, yeni yeni kendi hareketleri arttığı için kendi gaz çıkarmaya başlıyor. O kadar mutlu oluyorum ki duydukça ☺️ zincoyu denemek isterseniz günde iki kere hep aynı saatlerde 5er damla 🙏🏻