Merhaba arkadaşlar benim kızım 1 ay 8 günlük emerken memede çok kısa süreli kalıyor yani 2 dk zor duruyor sonra emmek istemiyor ama sık sık ağlıyor emmek istiyor böyle olması normal mi acaba bu durumu yaşayan anneler var mı birde akşam saatleri emerken hep meme ile kavga ediyor itiyor ağlıyor sadece akşam yapıyor bunu