Elflnaaa Varmış 🥹 bitmedi ataklar biz bittik onlar bitmedi anacım, görüş mesafeleri artık uzadığı için bizim nereye gittiğimizi daha net görüyormuşlar ve göremeyince ağlıyorlar oğlum babasındayken bile bırakıp mutfağa gitsem ağlıyor sonra kucağıma alıyorum beraber gidiyoruz onlar atak yaşıyor biz panik atak yaşıyoruz ne zaman atak haftasına girsek ilk 2-3 gün uyum sağlayamıyorum elim ayağıma dolaşıyor kendime kızıyorum alıştıktan sonra kolaylaşıyor bende . Gerçekten annelik çok zor kıyafetinizi koyun yanına ben öyle yapıyorum sarılıp uyuyor 😌