Merhaba anneler🌺 kızım 3 buçuk yaşında ve yaşıtları küpe takıyor, çoğu zaman takı falan baktığımız zaman hep anne ne zaman alacaksın? Ne zaman küpe takacağım diye sorar bende hep zamanı gelince diyorum, hatta küpe aldık en azından sabırlı olur diye ama maalesef,oyun esnasında veya parkta yada herhangi bir görselde gördüğü zaman üzülüyor,ama bende henüz daha küçük diye deldirmek istemiyorum.Zaten çok tavsiye edilmiyor küçük yaşta, çoğu anne de deldir hemen iyileşir büyüdüğünde çabuk iyileşmez falan dediler kızımdan dolayı kafam karşıtı ne yapmalıyım bilmiyorum babası deldirelim kulağını diyor ama ben tereddüt ediyorum ☺️