Ne kadar şanslı hanımlar varmış.. Benim oğlum 6 aylık daha bir kere gece uykusundan uyandığını bilmem, tek başıma yatıyorum oğlumla kendisi çok sıgara içtiği için nefesi odaya kötü bir koku bırakıyor diye bizimle yatmasını hiç istemedim ilk başlarda, sonradan da sürekli öksürük krizleri artınca bebeğim sıçrıyordu sesine haliyle mecburen 6 aydır ayrıyız resmen. Oda bende alıştık bu duruma ama hiç
bir konuda destek almadım, ne mamasını hazırlar ne bezini değişebilir. Ara sıra yıkarken yardım etmiştir, sabah 8,9 evden çıkar akşam 7,8,9 gibi gelir genelde oğlumun uyku saatine denk geliyor. Tek yaptığı evde olursa onunla oynamak, oyalanmak gazını çıkarır kucağında ama o kadar. Bizim pek aramız yok çünkü eşimin böyle olacağını hiç düşünmezdim, lohusalığımda bile o erkenden girip yatardı ameliyatlı olan oymuş gibi.. Derler ya kadınlar hamileliği ve lohusalık sürecini hiç unutmazlar diye, bende de öyle oldu maalesef. Eşimden oldukça soğudum acı ama gerçek.. İnşallah sizin eşiniz böyle değildir 🌸