Kızlar dün itibariyle kızım 3. Ayını doldurdu. Birkaç gündür ne göğsümü tutuyor ne de doğru dürüst mama içiyor. Sütümün tadına baktım hiçbir farklılık hissetmedim. Mama yapıyorum normalde 120 cc bitiren bebek 40 cc bile içmiyor. Çok huysuz. Bende vicdan yapıyorum. Sütten kesilir diye de korkuyorum. Silikon göğüs ucuyla denedim yine tutup içmedi. Sağdım onu da içmedi. Sizce normal mi iştahsızlıktan mı böyle yapıyor yoksa meme mi istemiyor mu lütfen yardımcı olun çok üzülüyorum