Evet sütünüz tazyikli benim de öyle, en iyisi elinizle biraz sağıp göğüs yumuşayınca emzirmek
Bu şekilde bebeğin fazla gazı da olmuyor, savaşarak emdiği için hava yutuyor
Dr.osman gönülal’ın youtube’da tazyikli süt için bi videosu var
Denedim bugün işe yarıyor