Gaz ile ilgili başlık görünce duramıyorum. Çok çektim, acemiydim ve seni çok iyi anlıyorum. Her duyduğunu denemiş bir anne olarak yazıyorum sana.
*Çevrende bebek arandığı için aç bu diyenler olacak ama sen direnip emzirme aralığını iyi ayarlamalısın. Gaz üzerine gaz bindirme
*Evinde mikrodalga kullanıyorsan kiraz çekirdekli kemer edinmelisin çünkü sıcak rahatlamasına yardımcı oluyor. Havlu ısıtıp da karnına koyabilirsin ama havlu çabuk soğuyor, kiraz çekirdeği ısıyı uzun süre muhafaza ediyor.(kiraz çekirdekli patik önermem, çocuğa pranga gibi oluyor)
*Bebeğinle birlikte pilates topunda zıplamak, evin içinde kucağında dans etmek de ağlama krizlerinde işe yarıyor ama bir süre sonra kolların kopuyor. Yine de çaresizlikten yapıyorsun. Çarşafta sallamak da iyi bir alternatif
*Biogaia, nurse harveys, sabsimplex ve mommy bliss gripe water kullandım. Asla mucize yaratmıyorlar, belki birazcıcık rahatlatıyorlardır. Hepsi bu.
*Kimyonu her yediğime attığım günle atmadığım gün arasında bir fark göremedim ama kimyon gaza iyi gelir diye kimyon tohumunu alıp sabah aç karnına su ile yuttum. Gün geldi bebeğime de kimyon verdim. Doktoruna danışıp kimyon verebilirsin.
*Gazın süreç ile geçeceğini unutma, sakin kalmaya çalış.
*Mutlaka bebeğinin ayağını ve karnını sıcak tut.