Özellikle bu başlığı aratarak geldim, çünkü hamilelikte tek sıkıntı çektiğim bel ağrısı idi. O yüzden belki birine faydam olur. Rahimin buyumesi ile vucudun buna adapte olmasi ve kendini bi canliyi buyutmeye hazirlamasi ile organların konumunu bile değişirken haliyle kas dokusunda gevseme olduğu için ağrı olması çok normal. Bana o süreçte faydası olan kesinlikle EGZERSİZ (hamilelikte bel ağrısı için egzersiz olarak aratirsaniz bulursunuz mutlaka, guvenilir birinden deneyebilirsiniz), bir diğeri ise GENİŞ KIYAFETLER(karniniz cikmamis olsa bile iç çamaşırından en üstte giydiğiniz kıyafete kadar her seyin geniş olması). Bana bunlar gerçekten iyi gelmişti inşallah sizlere de gelir