Bediaa
Prensesim-0109
Benim kızımında 14 ay 22 günlükken çıkmıştı. İlk üst dişi çıkmıştı. Devamında bir sürü diş geldi ardarda 18 aya kadar normal. Birde genetiğe de bağlı sizin veya eşinizin dişi geç çıktıysa bebeğinizinde geç çıkarması çok normal 🥰 Sizleri çok iyi anlıyorum sürekli her huzursuzluğunda dişi çıkıyor galiba diyordum. Ama gelen giden olmuyordu. En sonunda çıt sesini duydum eşime dedim o bile inanmadı. 😂 Görürsün bak bu sefer gerçekten diş dedim öyle de oldu 😂