Kızlar 2 buçuk ay oldu sezeryan olalı ve sezeryan yerim kızarık hala normal miii
Eda038 1 sene oldu reğl oldugum zaman yada üşüttüğüm zaman kızarır
Eda038 benim 5 ay olucak hala öyle
Eda038 Bana krem vermişlerdi onu sürmüştüm kızarıklık falan olmadı.
Sedanurrrt kıp kırmızı benimki canım ya kontrole gitmedim doğum sonrası gitsem mi ya
Eda038 40 çıkınca gitmen gerekiyordu aslında gitmedin mi
Sedanurrrt gitmedim herkes agrin yok bosver dedi