Kremi göğüste mastit için yazdı acil doktoru ancak ben bir süredir normal doğum dikişlerimden muzdaribim. Yanma ve acı yapıyor. Baktım kızarıklık şiş bir et parçası gibi bir yer var. Kullansam bir faydasını görür müyüm acaba, doktorumu görmeye bir kaç gün var dayanamıyorum acıya artık😐