Kızlar bebeğim 51 günlük ve sarılık değeri sürekli 18 19 20 civarı ışık aliyor düşüyor 2 gün sonra yine 18 19 yükseliyor bütün tahlil sonuçları temiz çıktık doktorlar gen testi aldı onun sonucu 1 aya kadar çıkar dediler ve hastanede yatıyoruz bugun 3 gün oldu luminaletten kullanmaya başladık yarım yarım siz bu ilaçtan fayda gördünüz mü bebeği böyle olan oldu mu çok korkuyorum artık sürekli bu kadar zamanda bu seviyelerde olması beni çok korkutuyor doktorlar böyle hiç rastlamadık diyorlar