Arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık. Ek gıdaya geçmiştik, hiç kabız olmadı şimdiye kadar. 2 gündür kaka yapmamıştı. Bugün ağlayarak kaka yaptı, içim parçalandı. Ne yapmış olabilir diye düşündüm. 2 gün önce akşam şehriye çorbası yapmıştım, yoğurtlu yumurtalıyı. Dün ise sabah elma muhallebisi, akşam sebze çorbası yaptım(patates, havuç, bal kabağı) geçmesi için önemleriniz var mı?