Lütfen biri yardım etsin.
5 gün önce bebegimin karnından gurultu sesleri geliyordu üşüttüm sandım ama 2 gun sonra 2 günde bi kaka yapan bebegim günde 3 kez. miktar olarak az kaka yapmaya başladı gaz çıkarırken de yapıyor. Ama bana ishal gibi gelmiyor anlamıyorum yada😔. Bugun sümüksü bi kaka yaptı. Ageş ve emmesinde bi sorun yok kaka rengindede sorun yok ama sanki bugun daha cok uyuyor… doktora götürsem kan mı alırlar .enfeksiyon mu acaba diye korkuyorum 😔. (Bebegim dogdugunda 20 gunluk bı hastaneye git gel durumumuz oldu sürekli kan aldılar bu bende fobi oldu o yuzden soruyorum)simdi acillerdede grip vakaları cokmus koşup hemen doktorada götüremedim.