4 aylıkken kontrolümüzde doktorumuz sonraki ay ek gıdaya başlayacağımızı söyledi yani 5. Ay sonunda ben 6 ay sadece anne sütü almalı diye biliyorum ama bu 5 ay sonu 6 dan gün aldıgı süremi baslamalı yoksa 6. Ayın sonundamı baslanmalı kafam cok karıstı