ciko34 ben 6 aylıkken kullanmaya başlamıştım
Asla kullanmam etmem diyordum ama ne yazıkki kendinden sıkıntılı bir çocuğum var 😄
Nefes almak imkansızdı günde en fazla yarım saat olacak şekilde kullandım.
Çok dikkat ettim
Hiçbir problem olmadan 9.ayda kullanımı bitirdik
12 ay 5 günlükken kızım yürümeye başladı öyle ayak ucuna falan da basmadı
Ona göre yürütec almıştım
Tuvalete giderken, kargo geldiğinde kapıyı açmak için ütü yaparken fln koyuyordum
Büyük kurtarıcı oldu