Ya benimkilerde de şöyle bişey var vücut normal başları çok sıcak kulaktan ölçüyorum 37 çıkıyor yani normal ama anlamadım valla. Ama doktorumun demesi 1 yaşa kadar bebekler ateşle tanışmakı vücutları alışmalı çok müdahale etmemek lazım ilaçla vs ama ateşten çok korkuyorum bırakın ilaç vermeyi direkt acile koşarım herhalde bende ki panik ataklık resmen