Kızlar oğlum 10 aylık hep en baştan beri parmak ucunu basıyordu hala da öyle tutunup kalkıyor ve o şekilde tutunarak biraz da gidiyor ama asla topuğu yere değmiyor yürüteç çok az kullandık ama ondan öncede öyleydi ne zamn düzelir veya ne önerirsiniz ?