Denis32 Heyet raporu ne zaman alınmalı iş başı tarihinde mi yoksa bikaç gün öncesi mi ? Bilenler daha önce almış olanlar bilgi verebilirse sevinirim
Leo2020 Denis32 öncesinde ayarlamak mümkün olmuyor maalesef yani tabi aklınızda bir yer oluyor ama o gün gidip raporu yazdırabiliyorsunuz
Denis32 Şehir dışında olduğum için erken almam doğru olurmuş çünkü iş başı günü işyerinde olmam gerekeceği için şehir dışından nasıl alırsın muhabbeti olabilirmiş o yüzden bana erken almam söyleniyor da
pimiriya Denis32 merhaba bunu bende merak ediyorum konu üzerinden çok zaman geçmiş başka ilden alınıyor mu acaba