Sum_sare Merhaba anneler bebeğim 7.5 aylık Doğduğundan beri 2 saatte bir bazen saat başı uyanıyor emip geri yatıyor karnı açtır dediler iyi diyiriyorum ek gıdayla ona rağmen kalkıyor nolur kesin bişey önerin işe başlıyorum çok yoruldum artık 🥹
Ceys Sum_sare Her uyandiginda emzirmeyerek 2 ye düşürdüm bazen 1 kere kalkıyor. Tok olduguna eminsem emzirmeden geri uyuttum böylelikle daha az kalkmaya başladı.
Ceys Sum_sare Yaa o zaman ne yapılır bilemedim ki acaba tam doymadan mi uyuyor benimki bazen öyle yapıyor çünkü
Sum_sare Ceys karnı çok tok olsada aynı şeyi yaşıyoruz tok tutan mama hazırladım 2 saat sonra yine uyandı meme bağımlısı resmen😕